Provozovatel:  Miroslav Princ, Dejvická 35, 160 00 Praha 6  •  IČ: 70772177  •  DIČ: CZ7001041685    Obchodní podmínky
Tel.: +420-720 562 512    Email: princ@prodejpotelefonu.cz

Telefonické skripty s komentářem

Vyvarujte se chyb ostatních a zkraťte si cestu k lepším výsledkům

Komu Sbírka skriptů s komentáři pomůže

Co vám Sbírka skriptů přinese

Lidem, které oslovujete, telefonují ostatní obchodníci z různých oborů. Tím je připravují na to, jak mají reagovat na vás. Když budete vědět, jak volají, dokážete se od nich lépe odlišit a zákazníky nebo klienty zaujmout.
Mezi vzory najdete nebo podle nich zlepšíte svůj vlastní skript. Zvýšíte tak svou úspěšnost a zbavíte se nepříjemných pocitů z telefonování. V lepších pocitech a ve zvýšené úspěšnosti najdete podporu pro svou motivaci.
Všichni se učíme z vlastních zkušeností, pokusů a omylů. Až uvidíte, co zkoušejí a kde chybují ostatní, posunete se o stovky telefonátů kupředu a ušetříte měsíce času, které byste jinak promarnili.

Srovnání s ostatními

Na prodej už méně než 300 výtisků - a ubývají

Kdo jsem

Za jednadvacet let jsem v různých obchodních rolích udělal tisícovky telefonátů a vedl jsem tisíce obchodních jednání. To vše v různých zemích Evropy, v USA a Kanadě.

Dnes posbírané zkušenosti předávám obchodníkům a vedoucím obchodních týmů prostřednictvím různých nástrojů, médií, publikací, školení a dalších osobních aktivit.

Když je využijete, zkrátíte dobu objevování a učení se z vlastních chyb. Zrychlíte svůj postup k profesnímu úspěchu a osobnímu uspokojení.

Miroslav Princ, lektor a autor knihy Jak uspět při obchodním telefonování

1

2

3

Co ve Sbírce najdete

1

2

3

Původní skript, který si obchodník sestavil sám.

Moje komentáře ke skriptu.

U některých skriptů i moje doporučení, jak je změnit.

Z téměř tří stovek skriptů, které mi od roku 2014 poslali obchodníci k okomentování,
jsem vybral několik desítek, které vám ukážu.

Je to unikátní sbírka - na trhu nenajdete podobný materiál.
Díky němu poskočíte o několik kroků vpřed vůči konkurenci i klientům.

Komentáře dávají skriptům nový rozměr. Uvidíte, kde hledat prostor pro zlepšení
a dostanete i návod, jak tyto rezervy vytěžit ve svůj prospěch.  

Telefonáty do domácností

»

»

»

»

»

Za poslední tři roky jsem proškolil stovky obchodníků v různých oborech
a prodal více než 6000 výtisků mé knihy Jak uspět při obchodním telefonování 

Zvýšíte svou úspěšnost

Zrychlíte svůj postup

Kdo chce trávit telefonováním méně času.

Kdo chce mít z telefonování lepší pocit.

Kdo neví, co říkat a hledá inspiraci.

Kdo chce zvýšit svou úspěšnost.

Kdo vyzkoušel různé skripty, ale ještě nenašel ten "svůj".

»

Kdo nechce platit tisíce za seminář nebo dlouhá videa.

Objednat hned

»

Kdo telefonuje zákazníkům. Ne jen studeným kontaktům.

  1. Struktura telefonátu PIZZA
  2. Jak získat Pozornost
  3. Jak Informovat
  4. Jak Zaujmout
  5. V telefonátu se Zeptejte
  6. Na konci navrhněte Akci

Vytisknuto:

Objednat hned

Telefonáty do firem

Telefonáty do domácností

Telefonáty do firem

400 kusů

Proč omezený počet výtisků?

Na rozdíl od mé knihy, chci omezit počet obchodníků, kteří Sbírku získají
a budou podle skriptů v ní telefonovat. Nebudou totiž moje další služby potřebovat :) 

Tato Sbírka je unikátní - na trhu nenajdete podobný materiál.
Kolik tisíc korun s ní můžete vydělat oproti těm, kdo ji nebudou mít?

Když tvořím skripty na zakázku, cena za jednoduchý skript,
bez náslechů a studia materiálů začíná na 5400,- Kč.

Vy dnes tolik platit nemusíte, přestože dostanete několik desítek skriptů
a navíc ještě šest videí, které vám pomohou s vaším vlastním skriptem. 

Zbývá:

226 kusů

Cena:

995,- Kč

Vytisknuto:

Zbývá:

400 kusů

285 kusů

Cena:

995,- Kč

Videa navíc
Ke sledování po nákupu a následném přihlášení na stránkách www.prodejpotelefonu.cz 

(plus 10% DPH a poštovné)

(plus 10% DPH a poštovné)

4

Navíc dostanete tahák na sestavování vlastních skriptů.

Začnete konečně telefonovat.
Už nebudete ztrácet čas vymýšlením vymyšleného. 

Tady je příklad:

  1. Struktura telefonátu PIZZA
  2. Tři prvky dobré zájmové věty
  3. Tahák pro sestavení vašich skriptů
  4. Telekomunikace – pevná, mobil, internet
  5. Telekomunikace – alternativní operátor
  6. Kreditní karta
  7. Pojištění – „výměna informací“
  8. Pojištění – „dostala jsem vás do péče“
  9. Pojištění – „změny ve smlouvách“
  10. Pojištění – „už máte“
  11. Pojištění – „podnikatelé a NOZ“
  12. Pojištění – telefonát živnostníkům
  13. Poradci – telefonát na doporučení
  14. Finance – telefonát kamarádům
  15. Finance – „informace o možných úsporách“
  16. Finance – „dlouhodobá péče“
  17. Finance – „správa rodinných financí“
  18. Finance – „zajištění na důchod“
  19. Finance – asistentka s „důležitými informacemi“
  20. Finance – „zabýváme se“
  21. Finance – „krásný den“
  22. Finance – otázka
  23. Finance – lepší výnos než PP
  24. Investice – „roboti“
  25. Investice – nabídka 4%
  26. Investice – „zlato“
  27. Investice – „zlato a drahé kameny“
  28. Investice – „diamanty“
  29. Investice – „aktivní investování“
  30. Nábor spolupracovníků
  31. Nábor spolupracovníků – „také finance“
  32. Nábor na spolupráci s produktem
  33. Nábor – „nadnárodní společnost“
  34. Realitní makléř – na inzerát 1
  35. Realitní makléř – na inzerát 2
  36. Realitní makléř – začíná a volá svým kontaktům
  37. Následné (druhý a další) telefonáty
  38. Doporučení na závěr
  1. Struktura telefonátu PIZZA
  2. Tři prvky dobré zájmové věty
  3. Tahák pro sestavení vašich skriptů
  4. Zaměstnanecké benefity – skript finanční poradci
  5. FOREX služby
  6. Financováni projektů
  7. Jazykové vzdělávání
  8. Partnerství s realitkami pro finanční poradce
  9. Optimalizace cen nakupovaných služeb a materiálů
  10. Inzerce v časopise
  11. Kniha jako propagační materiál
  12. Online inzerce na portálu
  13. Marketingová agentura
  14. POS marketing
  15. Reklamní poutače a předměty
  16. Přenosné reklamní poutače
  17. Věrnostní program
  18. Nábor franšízantů – služby
  19. IT služby, servery, storage
  20. Optimalizace webstránek
  21. Tvorba webstránek a eshopů
  22. Tiskárna – upravený skript využitelný všemi
  23. Zahraniční partneři – schůzka na veletrhu
  24. Mobilní operátor – firemní zákazníci
  25. Personální agentura – kontrakt na vyhledání
  26. Následné (druhý a další) telefonáty
  27. Doporučení na závěr

Co ve Sbírce najdete:

Co ve Sbírce najdete:

"Chybí" váš obor? - nehledejte konkrétní slova, hledejte přenositelné principy.
Nechtějte ryby, naučte se rybařit co nejvíce způsoby.
 

A komu už pomohla ...

Asistentce se díky skriptům daří domlouvat schůzky a v několika případech jsme na hranici spolupráce. Vaše zkušenosti nám pomáhají k novým klientům. V telefonování budeme dále pokračovat.

obchodní ředitel, IT služby

Dnes jsem obdržela balíček s knížkou a chtěla bych Vám poděkovat. Po jejím otevření jsem se okamžitě začetla a musím Vám sdělit, že tohle je opravdu mistrovské dílo :-) Již teď vím, jak to zúročím ve prospěch růstu mé fimy. 

oblastní ředitelka, finanční služby

Opravdu výborná a dosud nikde nevídaná pomůcka. Ihned použitelné věci a řada z nich se podle mě dá dokonce po přizpůsobení situaci využít při osobních jednáních s klienty. Děkuji za všechny Vaše náměty a rady.

obchodní zástupce, služby